Linkek

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • Nem Penny hajója: offtopic=ontopic is legyek (2008.08.09. 20:30) Szopat a tékábel
  • Nem Penny hajója: Mobilinterneten nem gondolkodtál el? Bár nem tudom, hogy Piliscsabán van-e 3G-s hálózat, de ezt m... (2008.08.09. 20:29) Szopat a tékábel
  • Takika: Nekem a T-kabeles lanyok 2 ev alatt legalabb 4-5-szor mondtak, hogy lehet nalam kabelnet, aztan ma... (2008.08.07. 16:29) Szopat a tékábel
  • petya.bacsi: Georgejr: www.isite.hu/internet_adsl_kereso Nézz szét itt (2008.08.07. 16:02) Szopat a tékábel
  • Labzo: Tré Off-line.. . Amúgy meg szvsz. ezt is küld be a Metrom.hu-ba, hogy a többiek is lássák. Mellesl... (2008.08.07. 15:37) Szopat a tékábel
  • Utolsó 20

Címkék

Netszopacs

Jupiszi, a magenta színű szörnyeteg, vagy bármelyik más internet szolgáltató szopat? Küld be. És én közzéteszem: megintallunkvazze@gmail.com

Friss topikok

Archívum

Szopat a tékábel

2008.08.07. 14:05 | Váffánkúló | 5 komment

Címkék: internet szopatás t online t kabel

No elkövettem azt a hibát, hogy elköltöztem az jupiszi szolgáltatási területéről. De én buta egyszerű internetre vágyó lélek gondoltam biztos nem lesz gond. Csak van valami internet szolgáltatóféle Piliscsabán is, így egy-két napot kibírok. Nosza még költözés előtt gondoltam egy merészet és a T-kabel.hu-n leadtam a megrendelésem. Jött is a levél, hogy:

Köszönjük megrendelését

Az Ön egyedi azonosítója: : sdfsdsjdlsdjlsjd

Kérjük jegyezze meg, mert igényéről ennek ismeretében tudunk csak felvilágosítást adni!

Oké mondom király. Majd hívnak, hogy mi van. Eddigi UPC-s tapasztalataim alapjan arra gondoltam, hogy hétfőn felhívnak. Hétfő délután gondoltam egy merészet, felhívtam őket. Jött is ám a feketeleves. Persze az illetékes ügyfélszolgálat számát a neten nem tudtam megtalálni, így kb 8 callcentergombnyomás után sikerült őket elérnem, de a végén élő emberi hang szólalt meg.

Elmondtam a gondom, hogy pénteken leadtam egy rendelést, és ugyan mondjanak már egy időpontot, hogy mikor kötnek. Persze nem találtak a rendszerben, megadtam az azonosítót (ezzel se találtak). Majd mondták semmi baj, biztos csak ők nem látják.
Mondom oké. De mit tudnak mondani, lesz-e netem a héten.
-Hááát nem valószínű, mert csak 30 napra tudják vállalni, lehet hamarabb, de a héten nem valószínű, mivel analóg rendszerről térnek át digitális rendszerre. (ez még fontos lesz)

Én: Na ne vicceljenek már. Nekem kellene, munka miegymás, ugyan oldjuk már meg. Azt mondta a kedves hölgy, hogy rendben utánanéz és visszahív.
Másnap csörög a telefonom, és a hölgy mondja, hogy hát bizony rosszul tudta, mert a 30 nap nem 30, hanem 60 NAP! Na itt kezdett elszakadni a cérna. Mondtam, hogy na neee, ez nem járja. Más szolgáltató vállalja akár 1 nap alatt is, csak fizessek. Azt mondta nem tud mit csinálni.

Szerdán úgy döntöttem megsürgetem a dolgot. Ismét felhívtam a 1298-at, kb 20-ik próbálkozásra sikerült is beszélnem valakivel, aki továbbra is azt szajkózta, hogy nincs elég emberük, mert és ezt figyeljétek:  Jelenleg Perbál-Tinnye-Piliscsaba térségben a soros kábelezést cserélik csillagpontosra. Hoppá kiscipő, most akkor mi van? No fel is hívtam a műszakiakat, hogy ugyan mondják már meg mi a büdös fenéről van szó. Ugyanis az én legutóbbi ismereteim alapján soros kábeltv-n nem lehet internetet szolgáltatni. Ott azt mondták, hogy ők azt kapták utasításba, hogy ezt mondják az ügyfeleknek.

Oké, kérdésem ADSL bekötés is eddig tart. Válasz hívjam a T-Online-t. Jó, hívom a t-online-t. Ott egy kedves hölgy mondja, hogy persze simán lehet adsl-t kérni, azt nem érinti a soros-analóg-digitális-csillagpontosítás. Mondom király, köszi, viszhall. Aztán ráeszmélek, hogy nincs élő telefonelőfizetés, gyosan újrahívom a T-Online-t. Kiderül, ha nincs telefonelőfizetés, akkor azt is kell kérni, mert technikailag nem tudják a kettőt különválasztani, de tudnak ócsóért adni telefont is. Arra a beugratós kérdésre már kínos tereléssel felelnek, hogy akkor az Invitel mi a lótüdőért tud az tszar drótján csupasz ADSL-t adni? No de lépjünk is ezen túl, felteszem a kérdést, hogy ha kell a telefon is, akkor mennyi idő? No mit válaszolnak? Jaaa hát akkor hatvan nap. Na bazmeg... Itt már lilaköd jáccik, balszemem rángatódzik, némi hab buggyan ki a szám sarkán. Lassan nyugodtan leteszem a telefont. Elszívok némi cigit. No akkor híjjuk fel az Invitelt. A call centeren 2 gombot kellett nyomnom és interaktív humán erőforrással találkoztam. Elmeséltem neki, mit szeretnék. Ő teljesen megértően mondta, meg tudják oldani, de max 45 nap alatt, ez sajnos a T-Com-tól függ, hogy mikor adják át nekik a vonalat...

Itt végleg eltört valami, és az alábbi levelet küldtem a T-kábelnek:

Tisztelt T-Kabel,

Augusztus 1-én adtam le Önöknél előfizetési igényemet. Kollégáik számomra az elmúlt néhány napban több kifogást is említettek, hogy miért csak 30 majd 60 nap alatt tudják bekötni a szolgáltatásomat. Abba most nem mennék bele, hogy a soros vs csillagpontos átállás inkább smafu, mint hihető indok. Én tényleg nem szeretnék mást, mint igénybevenni a szolgáltatásukat, lehetőleg még augusztus 14-ig. Ezután elutazom több mint két hétre, így akkor már nem lesz szükségem rá. Viszont szeptember 3-tól már mindenképpen!!!!!!!!!!! Az lenne a kérésem, hogy ugyan kössék már be, hiszen használnám. Lévén monopol helyzetben van a T-csoport Piliscsabán, így felmerül bennem, hogy Önök a versenyt akadályozzák.
A kábeltelevíziót nem kérném már a megrendelésből. Csak az internetet.
Az számomra teljesen elfogadhatatlan, hogy még csak fel sem tüntetik weboldalukon, hogy a megrendelést csak 60 nap alatt tudják teljesíteni.
Az ügyfél a megrendelést követően elégedetten hátradől, majd jön a feketeleves, hogy csak 30-60 nap alatt tudnak kábelt krimpelni...
Más vidéki 1.0-ás szolgáltató maximum két nap alatt bekötne. (higyjék el, nekem még fél megabit is elég lenne, amíg nem fejezik be a munkálatokat, csak legyen valami)
Tehát ismételten kérem Önöket, hogy kössék be mielőbb a szolgáltatást, különben panasszal fogok élni az illetékes szerveknél a fogyasztók megtévesztése miatt, hiszen nem adnak tájékoztatást honalpjukon az aktuális bekötési időről, illetve többször is félretájékoztatják az ügyfeleket. (azt már nem is említem, hogy ha a kábelrendszer nem csillagpontos eleve, akkor nehézkes az internetszolgáltatás rajta...)

Bízva a mielőbbi szolgálatásban: XY

Most, egy árva bitnyi netre vágyok, hogy otthon is tudjak netezni, blogolni, dolgozni.
T-csoport - jobb veled a világ? Nekem nem:(

georgejr

A bejegyzés trackback címe:

https://netszopacs.blog.hu/api/trackback/id/tr18605169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.08.07. 15:37:46

Tré Off-line.. .
Amúgy meg szvsz. ezt is küld be a Metrom.hu-ba, hogy a többiek is lássák.
Mellesleg ahogy látom, neked inkább egy külön Blog kéne, ami nem a MÁV-hoz, vagy a Volánbuszhoz köthető... .

Takika 2008.08.07. 16:29:00

Nekem a T-kabeles lanyok 2 ev alatt legalabb 4-5-szor mondtak, hogy lehet nalam kabelnet, aztan masnap valamelyik masik meg aszonta, hogy nem. A sajat rendszerukben nem tudnak rendesen keresni :)

Nem Penny hajója 2008.08.09. 20:29:55

Mobilinterneten nem gondolkodtál el?

Bár nem tudom, hogy Piliscsabán van-e 3G-s hálózat, de ezt meg tudod nézni a szolgáltatók honlapján.
Nekem a laptopomhoz van Vodás mobilinternetem. Viszonylag messze vagyok az adótoronytól, de így is fixen hoz 1200-1300-as letöltést és 200-300-as feltöltést. Nagyjból, mint az alap kábelnet. Éjjel, amikor nincs leterhelve a hálózat, akkor már mértem 2500-3000-es letöltést is.
Ja és, hogy offtopic is legyek: megrendeltem a Voda ügyfélszolgálaton a netet, hazaértem, rádugtam a gépe és már volt is net. :)

Nem Penny hajója 2008.08.09. 20:30:57

offtopic=ontopic is legyek
süti beállítások módosítása